dinsdag 7 augustus 2012

Vakantie voorbij

We zijn al weer een aantal dagen thuis. De laatste dagen op de camping waren nog heerlijk, met lekker weer. Donderdag 2 augustus is Rob nog naar de camping gekomen.
Jan moest naar Raodrunner in Velp om de ketting van de motor te laten nakijken en is samen met Rob teruggereden naar de camping. De honden vonden het geweldig, dat hij er was en begroetten hem uitbundig.

Vrijdag zijn we laat in de middag begonnen met afbreken van de tent, altijd een vervelend karwei. Aike is daar ook altijd druk mee, hij moet bij elke haring kijken waar die de grond uitkomt en elke stok , die wordt aangeraakt, is voor hem reden om er omheen te dribbelen.
Amy had meer met het doek, daar wilde zij steeds onder kijken. Zo hebben ze beide wat, heel irritant!

Tijdens het eten ging Amy zelf in de bench zitten en Rob deed het deurtje dicht. Het deert haar niet, want ze kan er toch gewoon bij zijn.
In de bench, maar toch erbij!

Op de laatste dag had ze nog een nieuw trucje: toen ik uit de stoel opstond, klom zij er in en ging heerlijk op haar gemak liggen. 

Prima plekje!

Laat mij hier maar liggen!
Pak maar een andere stoel!
Aike is erg schrikachtig bij harde geluiden. We weten niet wat hij gehoord heeft, maar hij dook, met knuffel, onder de tafel in de caravan!
De troostknuffel in de bek.

Het bewijs dat Rob er echt was. Al waren het maar twee nachtjes!
"Ma, rot op met die camera!"
Nu is de vakantie weer voorbij we hebben de caravan al schoongemaakt en naar de stalling gebracht. De honden slapen 's nachts weer op hun vertrouwde plekje in de berging. Aike is blij, dat hij niet meer in de bench moet. Wie weet gaan we in het najaar nog een weekendje weg naar een huisje, dan zal hij toch weer moeten.

Gisteren heeft Amy haar laatste hoektand verloren. We hebben er drie in de tent en hier thuis teruggevonden, de vierde ligt waarschijnlijk ergens in het Horsterpark. Gisteravond lag er ook nog een kiesje voor me op het kleed, samen met een beetje bloed. Ik hoop dat alle tanden nu gewisseld zijn. Ik heb de 'oogst' voorlopig in een doosje gedaan. 
Een leuke verzameling!
Inmiddels is Guusje, de Wetter van Brigitte en Bertus, bevallen van haar eerste nestje. En dat zijn ook superleuke pupjes. Ze hebben wel wat opstartprobleempjes, maar daarvoor kun je beter kijken op: www.vantbuske.nl bij  het Mûrdzjen-nest.

1 opmerking:

  1. Hoi Josette,
    Het gaat gelukkig een stuk beter, vorige week ben ik terug begonnen met werken voor halve dagen en nu weer tijdelijk full-time ivm de vakantie.
    Heb nog steeds therapie en morgen naar de osteopaat, het gaat weer de goede kant uit.
    Maar het viel in de vakantie wel heel erg tegen.
    Jullie hebben het prima naar de zin gehad, heb ik gelezen en gezien,leuk hoor.
    En nu Brigitte een handje helpen met de pups, wat vind ik het jammer dat we zo ver van Duiven wonen, het is zo'n mooi nestje. Ik hoop dat alles nu goed gaat.
    Ik volg het wel op de site en ik hoor (lees) het wel in het blog. Doe ze heel veel groetjes en wens ze maar sterkte, want ik neem aan dat het voor Brigitte toch wel wat gebroken nachtjes worden.

    BeantwoordenVerwijderen