dinsdag 26 juni 2012

Fietsenrek!

Vorige week, Amy was net 15 weken oud, zag ik dat er in haar onderkaak een aantal tanden loszat. Een dag later waren de middelste twee er al uit en zaten de andere los.
kan natuurlijk alleen een minifietsje tussen
De nieuwe tanden lieten ook niet lang op zich wachten. 


"Parkeer je fierts maar ergens anders!"
Alleen de superscherpe hoektanden zullen helaas nog even op zich laten wachten, die zitten nog niet eens los in de kaak. Nog even geduld dus...

Rob is nog steeds blij dat hij weer thuis is. En niet in de laatste plaats, omdat hij nu met Amy kan spelen. 

hij is wel errug groot, die Rob

zo gaan die tanden er wel snel uit

geef nou maar terug...

26 juni: Lekker naar het park!
Vandaag ben ik maar weer eens naar het Horsterpark geweest. Ik was 's morgens al weg en moest vanmiddag werken, dus even Rob's auto geleend en naar het park. 
Om zo veel mogelijk de ganzenpoep te vermijden, zijn we vanaf de parkeerplaats een rondje "rechtsom" gelopen. Aike had er zin in en Amy rende achter hem aan. Ze kon hem goed bijhouden en dook samen met hem de bosjes in. De brandnetels deren haar (nog) niet. Ik heb haar meerdere malen teruggeroepen en haar beloond met wat lekkers. Heel af en toe was ze te nieuwsgierig naar waar Aike achteraan ging en moest ik iets langer wachten. Maar ze kwam iedere keer.
Wacht even, ik kom eraan

Ik ben er!

En  weer achter Aike aan...

Wat is hier te zien?


moet wel erg interessant zijn

riep je?

Laat dat snoepje maar komen!
Dit moet ook af en toe gebeuren

Tja en dit ook;)


Soms loop je gruwelijk in de weg, Amy!

Gaan we de bosjes in?

Ik ben er weer!

Aike heeft een bal gescoord
Aike sloopt een bal, Amy eet gras..

Dat was lekker!



1 opmerking:

  1. Ik wou dat Pongo ook zo gemakkelijk was met tandjes kijken. Het blijft nog "vechten".
    Hij is bijna uitgewisseld alleen de hoektanden nog.

    BeantwoordenVerwijderen