woensdag 13 juni 2012

Naar Intratuin en een lekkernij!

Vrijdag de 8ste moest ik 's morgens even naar Intratuin. Ik had voor Bas een potje koriander gescoord bij de Jumbo en daar moest natuurlijk wel een mooi overpotje omheen. Dus: Amy aangelijnd, dekentje mee in de auto en naar Intratuin.
Buiten voor de Intratuin kon ze nog even plassen op het grasveldje, zodat dat dit keer niet in de winkel hoefde. Winkelwagen 'bekleed' met het dekentje, Amy erin en shoppen maar.  Ze bleef goed zitten, ook op momenten dat ik niet direct oogcontact met haar had. Natuurlijk had ik wel contact via haar lijntje. Er is van alles te zien in zo'n grote winkel en er wordt ook flink geaaid. Omdat Brigitte de volgende dag jarig was, en ik de nieuwe inrichting van haar huis wel leuk vond (Bertus had de woonkamer en de hal versierd met oranje vlaggen i.v.m. het EK) heb ik ook nog wat buitenplanten met mooie oranje bloemen gekocht.
Voor Bas moest ik iets meer zoeken, maar uiteindelijk vond ik de bloempotjes in de juiste blauw/groene kleur, die hij ook op de muur had. Meteen maar twee stuks gekocht, want eentje staat zo zielig ;)
 
lekker om zo rondgereden te worden



Daarna zijn we nog naar Faunaland gegaan om Amy te wegen. Ze was 7,7 kg schoon aan de haak! Ze groeit goed, maar dat verwondert me niet, ze eet ook zeer goed.
Natuurlijk kan ik niet met lege handen de winkel weer verlaten en Amy had al een gevuld hoefje gepakt, dus nog maar een voor Aike erbij en nog wat snoepjes/beloningen her en der.

Thuis gekomen bleek ook Aike het hoefje erg lekker te vinden. Hij vond het dan ook niet nodig om het te verstoppen, dit kon per direct verorberd worden. Ze zijn de hele middag druk geweest met elkaars hoefje af te pakken en er aan te kluiven.
omnomnom, dat is lekker

echt wel lekker

hier smaakt hij ook goed

en ook hier smaakt het super

ze was me te snel af!
Smaken de hoefjes heerlijk, ook het bakje van de Monapudding leeglikken hoeft niet geleerd te worden.
was m'n tong maar langer

dan maar m'n hele kop erin

En wat word je moe van al dat eten, knagen, knabbelen, stelen, likken, rennen en spelen.


op Aike's plekje

tegen Aike aan

in de mand na puppytraining en wandeling met Aike

na een rondje Horsterpark met de fietskar




Geen opmerkingen:

Een reactie posten