donderdag 31 januari 2013

Toch niet gemist...!

Hert weekend van 25 t/m 28 januari hadden we een huisje gehuurd bij Landal Lommerbergen in Reuver Limburg. De honden mochten natuurlijk mee.
De eerste dag waren beide een beetje onwennig, andere bench, ander kleedje, ander plekje. Maar vanaf zaterdag hadden ze toch hun draai gevonden. Vooral omdat er via het grote raam heel veel te zien was buiten. En zeker vanaf het moment dat we brood voor de vogels hadden gegooid.
Aike houdt de vogels scherp in de gaten

Amy wil ook wel graag buiten kijken

Niet weg te slaan bij het raam








Ook het aansteken van de open haard was het bekijken meer dan waard. Wel een beetje eng, dat geknetter!
Waar komt dat geluid vandaan?
Baas, wat doe je daar?



























Een aantal weken geleden werd Amy's zusje Saar loops. Bij Amy tot op heden geen tekenen, behalve dat ze in diezelfde periode erg veel haar vulva aan het likken was. Dus eigenlijk dacht ik dat ik het wellicht gemist had, dat Amy het een beetje verborgen had gehouden. Maar vandaag bleek, dat ik het bij het verkeerde eind had. Toen ik haar even in de bench wilde doen, omdat ik naar boven moest, zag ik een druppeltje bloed op de grond liggen. En ja, dit kwam bij haar vandaan. Omdat ik niet zo'n poetser ben en ik geen zin heb om de hele dag achter haar aan te lopen, heb ik haar een 'periode'broekje aangedaan. Vond ze eerst niet geweldig, maar ze ging er toch mee in de mand liggen om te slapen. Later heeft ze nog wel een paar keer tegen de deur en de kast geschurkt om het misschien alsnog uit te kunnen doen. Maar dat lukt echt niet.
Hmm, jij ruikt bijzonder!
Aike heeft wel even gesnuffeld, maar heeft verder geen belangstelling getoond. Ben benieuwd hoe andere reuen gaan reageren. Kan voorlopig nog geen kwaad, gelukkig!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Josette,
    Gefeliciteerd met Amy,weer een stapje verder.
    Hoe is Amy er onder, merk jij veel verschil??
    Als ik Amy op de foto's zie, lijkt ze al heel groot, maar maakt ze volgens mij niet veel verschil met Saar.
    Saar is afgelopen zondag nog gewogen in de dierenwinkel in Hulst en ze weegt nu 16,1 kilo.

    Momenteel kan ik alleen maar wandelen met Saar, heb de uitslag van de scan gekregen en heb een een kleine hernia en een "gewone hernia".
    Ben blij dat ik op het gemakje met Saar kan wandelen en Saar kan heerlijk los uitlopen.
    Binnenkort gaat er van komen om te gaan wandelen, zie er naar uit om jullie weer te zien. Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,
      Amy lijkt iets lomer dan normaal, alleen als ze buiten los is met Aike, is daar niets van te merken. Ze vloeit redelijk heftig, dus in huis moet ze een broekje aan, want anders blijf ik er achteraan lopen met een doek! In de bench gaat het broekje uit, ligt vast lekkerder.
      Fijn dat je toch lekker met Saar kunt lopen. Ook ik zie uit naar de nestwandeling, en natuurlijk de fokkersdag in mei, dan komen jullie toch ook?
      Morgen ga ik met Brigitte op bezoek bij Teun, ben erg benieuwd hoe die er uit ziet. Jammer dat Amy niet mee kan.
      Groetjes en tot snel!
      Josette

      Verwijderen